top of page

În 2022, compania IULIUS şi-a diversificat portofoliul şi a inaugurat două proiecte de retail de proximitate sub conceptul Family Market, lansat ca răspuns la nevoile comunităţilor în expansiune din zona metropolitană a Iaşului – Miroslava și Bucium.

 

Proiectele Family Market au suprafețe de aproximativ 6.000 mp de retail fiecare, adresându-se unui areal cu 30.000 – 40.000 de locuitori și având la bază relevanța mixului de shopping, accesibilitatea și eficientizarea timpului. Mixul propus include supermarket Auchan, brandul fashion Sinsay, McDonald's Drive Thru (doar în Family Market Bucium) și o serie de antreprenori și producători locali și naționali, selectați în funcție de așteptările exprimate de comunitățile în mijlocul cărora s-au dezvoltat proiectele. Astfel, în cele două proiecte se găsesc de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie și servicii necesare zilnic. Family Market Miroslava include şi o sală premium pentru evenimente private şi corporate.

 

Proiectele includ spații verzi, cu arbori maturi și plante decorative, ce contribuie la reducerea amprentei de carbon. În același timp, sunt ușor de accesat, atât pe jos, cât și cu bicicleta sau mașina, datorită soluțiilor de mobilitate implementate, având amenajate spații de parcare pentru autoturisme, pentru biciclete, precum și stații de încărcare pentru vehicule electrice.

Family market miroslava

Family market BUCIUM

bottom of page