top of page

În 2022, compania IULIUS ÅŸi-a diversificat portofoliul ÅŸi a inaugurat două proiecte de retail de proximitate sub conceptul Family Market, lansat ca răspuns la nevoile comunităţilor în expansiune din zona metropolitană a IaÅŸului – Miroslava È™i Bucium.

 

Proiectele Family Market au suprafeÈ›e de aproximativ 6.000 mp de retail fiecare, adresându-se unui areal cu 30.000 – 40.000 de locuitori È™i având la bază relevanÈ›a mixului de shopping, accesibilitatea È™i eficientizarea timpului. Mixul propus include supermarket Auchan, brandul fashion Sinsay, McDonald's Drive Thru (doar în Family Market Bucium) È™i o serie de antreprenori È™i producători locali È™i naÈ›ionali, selectaÈ›i în funcÈ›ie de aÈ™teptările exprimate de comunitățile în mijlocul cărora s-au dezvoltat proiectele. Astfel, în cele două proiecte se găsesc de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie È™i servicii necesare zilnic. Family Market Miroslava include ÅŸi o sală premium pentru evenimente private ÅŸi corporate.

 

Proiectele includ spaÈ›ii verzi, cu arbori maturi È™i plante decorative, ce contribuie la reducerea amprentei de carbon. În acelaÈ™i timp, sunt uÈ™or de accesat, atât pe jos, cât È™i cu bicicleta sau maÈ™ina, datorită soluÈ›iilor de mobilitate implementate, având amenajate spaÈ›ii de parcare pentru autoturisme, pentru biciclete, precum È™i staÈ›ii de încărcare pentru vehicule electrice.

Family market miroslava

Family market BUCIUM

bottom of page